HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Shoppat!

Kategori: Allmänt

Info om Pepe Jeans Digit

Pepe jeans digit 1399 kr mina senaste inhandlade jeans, love it. Så tråkigt att Stellakei inte uppdaterar jeansen oftare.


Andra jeans som jag har som sitter sketa bra on the ass.


Info om Fornarina Jeans RAF Info om Fornarina Jeans ZoeInfo om Kaporal Jeans Claudia

1. Fornarina 1499 kr
2. Fornarina 1399 kr
3. Kaporal 1499 kr


Ja vet dyra jenas men ja kan lova att kvalitén är super. Och köper man ett par jeans i månaden så är det inte så farligt. Letar nu efter nya jeans att köpa. Men Nelly är ju oxå dåliga på att uppdatera. Jag är inte någon märkes beroende person. Men mina jeans vill ja ha kvalité på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: