HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Ensam hemma!

Kategori: Allmänt

Vilken vecka det varit. Jag har jobbat natt och Ted dag så vi har inte sett skymten av varann. Å i helgen drar han till Göteborg.
Jag är så trött. Det tar på krafterna att jobba natt och sedan upp och ta hand om barnen när de vaknar. Fast i natt har de sovit hos Mamma och Pappa.  Felix första natt borta. Det hade gått jätte bra. Så nu sitter jag och väntar på dem.
Så jag fick ju sova ut idag iaf.
Ja då katten är borta dansar råttorna på bordet. Tina kommer hit ikväll och sover över och det lär bli godis, lite singstar och eye sports. Å annat smått och gott när vi kommer ihop oss.
Ska jobba på söndag oxå så d blir för övrigt en lugn helg med godis och film.
Sen ville de att jag skulle jobba natt nästa vecka med. Men det får bli två nätter bara. För jag börjar gå på schema i feb och då vill jag njuta de sista dagarna som mammaledig.

Jaha alla ha en trevlig helg!

Kommentarer

  • Elin säger:

    skärpning fröken Ohlsson! dä ä ju inget spaceigt å inte skriiiiiva =)

    2008-02-11 | 17:00:01
    Bloggadress: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här: