HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

8/1-08

Kategori: Allmänt

Jaha va ska man hitta på idag? Snön är ju bara blask.
Ringde syrran, men ingen svarade. Jaja vi får väl ta å spela lite eye toy sport min son och jag. Då rör vi iaf på oss.

Har sån träningsvärk oxå, då Ted och ja tränade i vårat hemma gym igår. Gissa om han körde med mig, och gissa om jag gnällde. Usch vad tråkigt det var. Men nu har han gjort ett schema till mig, som är bäst att hålla. Man kan ju undra om han tycker att jag måste träna. Jag hatar att träna. Har ingen självdisciplin alls. Men jo d är sant. Det behövs verkligen.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Kul med ett hemmagym.. och du har säkert själdiciplin till att använda det. Skulle jag aldrig ha! Felix glömde sina strumpor här på nyår. Kram

    2008-01-09 | 11:50:42
    Bloggadress: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här: