HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Trött på miig själv!!!

Kategori: Allmänt

Jag tycker bara att alla är mkt bättre och roligare än mig. Ja har så svårt att öppna mig inför nytt folk. eller när jag tänker efter för de flesta.
Usch va trött jag blir på mig själv. När jag tittar på andra som skojar runt, pratar om allt och till coh med kramar varandra på jobbet, får jag dåligt samvete och tycker att jag själv är tråkig, trist och jobbig......
Jag har aldrig något roligt att säga.....Tror att alla tycker illa om mig...Även att Sanna sagt att på jobbet tycker dem att du är jätte trevlig och helt lagom, lugn och stabil....Men ändå känner jag som jag gör....sanna har varit sen september och dem skojar å kramas sååå med varandra....Iofs är hon 19 år.....Men ja tror nog att jag är lite avis.
Ja just på att kunna vara så öppen och flamsig som hon är....Ja har en spärr som jag vill ta bort....Jag kan vara sån när jag är med henne eller Tina (lr när jag druckit) då är jag 100 % Frida. Men annars måste jag visa mig så vuxen. Det har blivit så sedan jag blev mamma, kanske mognat vad vet jag....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: