HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Tråkigt helg!

Kategori: Allmänt

I fredags fick ja vara hemma ifrån jobbet. Hade en plågsam natt med halsont, trodde d var körtelsfeber på gång igen...Ringde så fort ja kunde te vårdcentralen. Fick tid och när jag var där och öppnade munnen sa de direkt d blir pencellin.....Har bara kunnat äta soppa (bra för hullet iofs)...Ska jobba imörra söndag, orkar egentligen inte, men d är visst kris där nere....

Barnen och Ted är oxå halv dana...Så alla ligger på sitt soff hörn och snorar....
Inget vidare att vara sjuk...

Ikväll är d melodifestivalen, iofs tråkigt när d är så uppdelat med många program, men d är nån slags tradition att titta på den där musiktävlingen....

Egentligen lovade jag mig att aldig mer titta om Crister Sjögren gick vidare, äcklig, dålig gubbe.....Men Men där sitter jag ändå framför dumburken på lördagar....

Godis blir d väl inget då jag inte kan svälja....Kan ju iofs smälta chokladen hihihi.........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: