HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Tidsfördriv!

Kategori: Allmänt

Ja då var det dax att fylla I årets frågeformulär!
Ok, så här ska du göra, och försök att inte vara lat och
förstöra det roliga. Bara GE allt!

Kopiera texten (inte vidarebefordra) hela detta mail I
Ett nytt mail som du kan skicka. Ändra alla svaren så att de
stämmer för dig.

Skicka det sedan till en hel hög av människor I din
Maillista, INKLUSIVE den person som skickade det till dig.

Poängen är att du skall lära känna
En massa små fakta om dina vänner. Det är roligt, och det
är lätt!

1. VAD HETER DU? 
Frida Ohlsson

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? 
Blå

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Lugnet
 
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Låg på soffan halvsjuk titta på film och åt choklad

DU ÅT?
 Hemgjord Pizza ifrån svärföräldrarna

VÄDRET NU?
mörkt och blåsigt.
 
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Mamma

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET! 
Klädstilen, utseende, sättet i oberoende ordning

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? 
Oh ja, hon är en häftig tjej

10. HUR MÅR DU IDAG
Trött, på bättrings väg ifrån halsfluss, fryser och snorig....

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Juice

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Orgasm

13. FAVORITSPORT?
Beror på om jag ska utöva den eller titta på TV. Fotboll är väl det som är bäst!  Jag gillar dock det mesta

14. HÅRFÄRG?
Svart

15. ÖGONFÄRG?
Blå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? 
Nedgång

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER? 
Sofie snart 30, Robin 11

18. FAVORIT MÅNAD?
Juni

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Råttatouile

20. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Lördag

21. FAVORITHOBBY? 
Umgås med goda vänner, spinning, slappa

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? 
ibland...

23. FAVORIT LÅT(AR)?
Det finns för många! Gillar gamla godingar som ger rysningar. Just nu No one med Alicia Keys, och Timbaland Apologize

24. SOMMAR ELLER VINTER? 
Båda har sin charm. Gillar att ha årstider men vart har de tagit vägen? Sommar lite mer dock, åka iväg till djurparker mm. Öland...

25. KRAMAR ELLER KYSSAR? 
Kramar

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande!

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad, choklad, choklad

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA VARA? 
Ärliga, Snälla, omtänksamma ja allt d där...

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Syster

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?


31. HUR BOR DU?
Hyreslägenhet hel undervåning 6 rum och kök. Tillhörande trädgård....Men vill ha eget att pyssla med, dock finns d inga hus i Vimmerby....

32. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? 
Vem har tid med sånt?????

33. HUR SER DIN MUSMATTA UT? 
HAr ingen

34. FAVORITSPEL?
Frågesport...Sällskapsspel, Singstar

35. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? 
nej

36. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

37. ÄR DU ROMANTISK?
Ja väldigt....

38. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? 
Det går väl upp och ner och jag uppskattar det jag har för lite. Skulle dock ALDRIG vilja byta ut det jag har mot annat! Ja, jag är lycklig

39. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
En del som kanske tycker sånt här är roligt tidsfördriv som jag...

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Sova klockan är nu 02.00 och jag har jobbat....Så sova till elva tiden, upp för att umgås med familjen och sedan jobba vid fyra...

41. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
01.48


Kram/ Frida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: