HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Inser Fakta!

Kategori: Allmänt

Ser du stjärnan i det bli, ta en sup så ser du två...Precis vad jag gjorde igår, förutom att supen fattades...Usch va jag måste verkat desperat....

Idag blir d middag i Silverdalen hos Mor & Far, var ett tag sedan vi var och hälsade på....Men d blir så när man jobbar....

Måste ta ett beslut angående min ljusa framtid.....Men d är svårt å veta vad man vill när man är stor.....Men jag inser fakta nu, att det måste göras för att jag ska bli nöjd med livet....


Ska för övrigt söka ett jobb idag....

Saknar mina vänner i Hultsfred, kommit in i en fas....Att bara kunna promenera förbi, komma in på en fika eller låta barnen leka, eller bara träffas oftare...D är så tråkigt attt det tar evigheter mellan gångerna....Miss it Miss it!!!






image622

(Tog mig rätten att visa vilka ni är, toppen brudar) Spaceigt värre)

Kommentarer

  • Elin säger:

    Då missade jag ju er..annars hade jag tokvinkat =)
    Jaaa..vi borde verkligen ses snart..dä går utför mä våra symöten :S

    2008-02-18 | 14:13:21
    Bloggadress: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här: