HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Carolina Gynning!

Kategori: Allmänt

Coola Carolina...Ja diggar absolut henne...Kommer ihåg när hon var med i Big Brother, då tyckte man hon var en blåst blondin bimbo brutta....
Men idag är hon en tjej som vet vad hon vill, säger vad hon tycker, skiter i vad andra säger och tar sig framåt i den stora vida världen...Precis så som jag vill vara....
Ikväll på "i huvudet på Gynning", gjorde hon sin egen parfym, spännadne om den släpps, ska köpa den då, först lukta så klart, man vet ju aldrig....
Helt klart en brud med stil...Nu när hon är mörk hårig med, passar henne utmärkt .....
Verkligen en förebild....En brud som vågar göra bort sig...

Kommentarer

  • jenny säger:

    jag gillade henne inte alls förr, men nu har jag fått en helt annan bild av henne, störtskön =)

    2008-02-27 | 14:10:57
    Bloggadress: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här: