HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Friday Night!

Kategori: Allmänt

Imörra är d äntligen fredag....Denna vecka har varit på tok för jobbig....Typ nio pers på jobbet som varit sjuka så det har varit att jobba häcken av sig.....Ska strax gå å sola, är så avkopplande att ligga där en stund....Inget för solarie egentligen, men några ggr på våren uppskattas när man ska ha mindre kläder på sig, vill man ju inte se kritvit ut....

Imörgon blir d sminkparty å säkert lite singstar med Nina och några töser till.....D var ett tag sedan måste jag säga, vi hinner ju inte med varann, d är nackdelen med att jobba kväll, man börjar när allla andra slutar, men som tur är jobbar jag bara så varannan vecka....
Finns d någe roligare än när några galna töser kommer ihop sig, skulle inte tro dä....

Nä nu är det solariet som gäller.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: