HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Beslutångest!

Kategori: Allmänt

Ja vill ha en MP3 spelare bara för att ha något att lyssna på på jobbet....Men så hitta jag dessa mobiler...Jag är verkligen ingen pryl tokig människa när det gäller det senaste osv...Mobiltelefon räcker det om jag bara kan ringa å skicka sms på den, har inga höga krav....Men som sagt då hitta ja dessa typ bara för färgens skull lila å rosa, men vilken ska jag välja den första kostar 1700 kr å den andra 675kr vilket är super billigt......








Måste bara tilläga att jag fått massa pengar ifrån Patientnämden då jag klagade över den långa felbehandling jag fick när min njure var paj och jag fick ta bort den....Det var 2 år sedan jag skicka in den klagan och i fredags kom detta brev så underbart roligt.....Inte bara för pengarnas skull utan för att man verkligen får bekräftat att dem gjorde fel......

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Jag tycker den rosa.. älskar rosa!
    o jag är som du, behöver inga finesser, förstår mig inte på dem i alla fall=)

    2008-04-07 | 15:32:31
  • jenny säger:

    sett den mobilen jag köpte? denkan jag verkligen rekommendera! 150:-/mån mede tele kompis. 3000 gratis sms till alla operratörer varje månad och sen ringer man ju gratis till alla med tele2 (comviq). Haha låter som en försäljare nu men iaf =) Betalade 1:- iaffären, köpte den på expert!

    2008-04-08 | 15:11:23
    Bloggadress: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här: