HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

April 08

Kategori: Allmänt

Inte mkt bloggande här inte...Ni har väl tröttnat på att besöka denna sida....
Ja jag har väl inte så mkt att bidra med i mitt liv just nu....Bara jobbar å står i precis som alla andra...
saknar att vara mamma ledig....Usch va man missat mkt när man jobbar....Men d är två månader kvar, sen ska ja vara mamma ledig över sommaren iaf....

Vi letar hus för fullt. Men attans va dyrt det är och husen är inte så värst ändå....Vi börjar att ångra att vi inte köpte hus för några år sedan, då de låg runt 500 000 iaf......1.3 mkr la vi härom dagen, mäklaren ringde tillbaka å fråga vad vårt nästa bud var när det nu låg på 1.4 mkr....Nä där går gränsen sa vi då....Så vackert va inte huset........
Vi bor ju bra, i en 5:a en 6:a egentligen kan man säga 125 kvm, med gård  å så....Men man vill ju ha sitt egna, betala te sig själv....
Drömmer om tapeter med barnen på som fondvägg, as balla snyggt....

Ja annrs händer det inte så mkt....Var på pumpen för några helger sedan med svärmor och svägerska mm mm.....Hyrde gullringens badhus och sedan bar det iväg....Men jag var nog alldeles för nykter, fick panik av allt folk, man kunde ju inte röra sig....Skulle ta hand om barnen dagen efter så d var bara att ta sig i kragen....Å eftersom Ted oxå var ute å jag vet att han inte tar sig i kragen när han startar sitt festeri, så......

Var hos Emma häromdagen då hennes dotter fyllde 3 år.....Å i helgen blir d mer kalas, min minsting blir 1 och min syster dotter 4 år.


.....image26

Kommentarer


Kommentera inlägget här: