HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Julen!

Kategori: Allmänt

Ja då var Julafton över! Usch d går allt för fort!
Vi spenderade dagen innan julafton i Målilla hos mina morföräldrar. Där var mina kära föräldrar, syster m familj, Moster och morbror m familj. D var god mat, många klappar och mkt skratt.
Vi fick:
Swipper dammsugare som visas på Tv shop, den är super bra.
Lakan
Handdukar
Pengar
Kläder
Bokhylla
Röd Matta (då vi har röda detaljer i vardagsrummet)
Röda stora Kuddar
Platystation 2 + Eye toy sports, singstar rock ballads (så räkna med tjejkvällar framöver)
En skiddress av min kära sambo
Ja å så lite andra bra att ha saker!



Julafton var vi hos svärföräldrarna där var Teds mormor och morfar och Hans morbror med fam. Oxå god mat och mkt paket. Julaftons morgon började med julfrukost hos Teds farfar.
Tyvärr hade vi ingen tomte till kvällen så Ted fick ställa upp efter lite övertalning. Dock fick han sparken med en gång efteråt. Så jag var väldigt besviken över att vi inte hade en tomte. Men dagen innan i Målilla så kom det ju iaf en. Nästa år ska jag vara förberedd. Vad är julen utan en riktigt bra tomte!!!



!

327005

Singstar - Rock ballads

Kommentarer


Kommentera inlägget här: